صبرا
خانه / شیلنگ لاستیکی / شیلنگ های لاستیکی نخدار| فروش شیلنگ با قابلیت های فراوان در اشکال و سایز مختلف

شیلنگ های لاستیکی نخدار| فروش شیلنگ با قابلیت های فراوان در اشکال و سایز مختلف

شیلنگ های لاستیکی نخدار کاربردهای فراوانی در صنعت نفت، گاز، آب و … دارند. این محصول پرکاربرد در اشکال و سایز مختلف تولید شده که هر مدل دارای قیمت و نرخ های متفاوتی می باشد. گفتنی است که مواد اولیه تولیدی و دیگر ویژگی های کیفی، تاثیر مستقیمی بر قیمت فروش این شیلنگ ها دارد. طی سالهای اخیر ارقام مختلفی شیلنگ های نخدار در کشور تولید شده که این امر تاثیر چشمیگیری بر کاهش قیمت های فروش آن داشته است. توجه کنید که قابلیت های فراوان انواع شیلنگ نخدار موجبات گسترش کاربرد آن در صنایع مختلف را به همراه دارد.

 

شیلنگ های لاستیکی نخدار| فروش شیلنگ با قابلییت های فراوان در اشکال و سایز مختلف

پخش شیلنگ های لاستیکی نخ دار و سیم دار

 

پخش شیلنگ های لاستیکی نخ دار و سیم دار

شیلنگ های لاستیکی نخ دار به انواع شیلنگ هایی اطلاق می شود که در فرآیند تولید آنها از نمونه هایی مانند، روکش نخی یا نخ با درجات مقاومتی مختلف استفاده می شود. استفاده و بکارگیری از این نخ ها با هدف افزایش شیلنگ ها در برابر کشش و فشار صورت می گیرد.

قابل ذکر است که برای تولید نمونه های سیم دار نیز از یک لایه تقویت کننده با جنس سیم های فولادی استفاده می شود. برخی از مهمترین و بیشترین کاربرد نواع شیلنگ های نخ دار عبارتند از:

  • انتقال هوای فشرده
  • انتقال آب و گاز
  • انتقال انواع سیالات نفتی
  • انتقال سیالات گاز

البته موارد استفاده و کاربرد انواع شیلنگ های نخ دار، بسیار گسترده تر است که بر اساس قطر، طول کلاف و میزان مقاومت عملیاتی آنها کاملاً متفاوت می باشد.

 

قیمت شیلنگ پلاستیکی و شیلنگ فشار قوی آب در بازار

 

قیمت شیلنگ پلاستیکی و شیلنگ فشار قوی آب در بازار

 

یکی از نمونه های پرفروش شیلنگ های فشار قوی آب، انواع شیلنگ منجید دار است. این نوع محصولات را می توان به طور کلی به سه گروه شیلنگ های نخ دار مشکی، اکسیژن دولایه نخ و شفاف نخ دار رنگی طبقه بندی نمود.

قیمت شیلنگ منجید دار بسته به نوع، سایز، کاربرد و قطر شیلنگ و هم چنین میزان سفارشات در هر خرید کاملاً متفاوت است. البته بسیاری عوامل کمی و کیفی دیگر نیز مانند کیفیت تولید و برند شرکت سازنده بر قیمت فروش شیلنگ منجید دار در بازار تاثیرگذار خواهد بود.

توجه کنید که علاوه بر تولیدات داخلی، شیلنگ های وارداتی با برندهای مختلف نیز توسط افراد و شرکت های مختلف پخش و توزیع می شود. توجه به برند تولیدی و نحوه خرید و سفارش تاثیر مستقیمی بر خرید بهترین نمونه شیلنگ های مورد نیاز شما خواهد داشت.

نکته مهم دیگر مزایای شیلنگ های پلاستیکی نخدار نسبت به نمونه های دیگر است. ضد رطوبت، مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی، غیر سمی بودن، نرم و انطاف پذیری و تنوع قیمت از جمله این مزایا به شمار می روند.

شیلنگ نخدار فشار قوی نمونه ای پرفروش است که دارای بافت دولایه بوده و در تولید آن از نخ های ابریشمی استفاده می شود. تولید شیلنگ فشار قوی نخدار همواره در سایزهای ۱٫۴ تا ۲ اینج مرسوم می باشد.

 

تولید کنندگان شیلنگ لاستیکی نخ دار در ایران

 

تولید کنندگان شیلنگ لاستیکی نخ دار در ایران

 

شرکت های تولیدی متعددی در شهرک های صنعتی به صورت حرفه ای در زمینه تولید و عرضه انواع شیلنگ نخ دار فعالیت دارند. تنوع بالا و تولید بر اساس استاندارهای جهانی از یک سو موجبات افزایش و از سوی دیگر صادرات محصولات تولیدی به کشورهای مختلف را به همراه داشته است.

تکنو شیلنگ کرمی از جمله تولید کنندگان شیلنگ ها تک و دوجداره به شمار می رود که به علت پخش مستقیم محصولات تولیدی و ارتباط آنلاین با مشتریان عمده خود، زمینه کاهش قیمت های خرید را فراهم آورده است.برخی از تولیدات این شرکت دارای قیمت رقابتی و مناسب بوده و به صورت آنلاین توسط مشاورین و نمایندگان فروش اینترنتی عرضه می شوند.

انواع شلنگ آزمایشگاه، شیلنگ های منجیدار فشار قوی، شیلنگ های یک جداره و شیلنگ های شفاف مواد غذایی از جمله این تولیدات به شمار می روند.

توجه کنید که در هنگام خرید شیلنگ منجید دار به طول کناف، میزان فشار کاری، دمای عملیاتی، مواد تشکیل دهنده اولیه و نوع کاربرد نمونه خریداری شده توجه و دقت لازم را داشته باشیدگ.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@