صبرا
خانه / شیلنگ صنعتی / شیلنگ صنعتی لاستیکی/ لیست تولید کنندگان آن در کشور

شیلنگ صنعتی لاستیکی/ لیست تولید کنندگان آن در کشور

شیلنگ صنعتی لاستیکی علاوه بر کاربرد آن در صنعت کاربرد های دیگری نیز دارد که می توان به استفاده در ماشین آلات و حتی صنایع نفت و گاز اشاره کرد. شیلنگ صنعتی نوع و اندازه آن بستگی به کاربرد آن داشته و شرایط آب و هوایی نیز در تولید آن بسیار اهمیت دارد. آن ها دارای طول عمر طولانی بوده و در برابر پوسیدگی و فرسایش مقاومت بالایی دارند. شیلنگ ها گاهی چند منظوره هستند و کاربردهای متفاوتی دارند.بعضی از آن ها نیز به طور خاص برای جلوگیری از سایش تولید می شوند و دارای مقاومت بالاتری نسبت به بقیه هستند.

 

شیلنگ صنعتی لاستیکی/ لیست تولید کنندگان آن در کشور

کارخانه تولید انواع شیلنگ صنعتی لاستیکی

 

کارخانه تولید انواع شیلنگ صنعتی لاستیکی

 

کارخانه تولید انواع شیلنگ صنعتی لاستیکی اقدام به تولید شیلنگ صنعتی  می نماید و این محصول را با تنوع فراوان به بازار عرضه می کند. این کارخانه ها در شهرهای مختلف مستقر بوده و کالای خود را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به بازار عرضه می نمایند. با توجه به کاربردهای مختلف آن ها و همچنین جنس های مختلف و کیفیت دارای قیمت های متفاوتی هستند.گاهی شیلنگ ها در محیط های خارجی به کار گرفته می شوند مثلا روی زمین رها شده ویا در هوای بسیار گرم یا بسیار سرد بیرون قرار می گیرند و گاهی یخ زده و یا از گرما پوسیده می شوند در این محیط ها باید کارخانه سازنده به این عوامل توجه داشته و شیلنگ را با توجه به موقعیت آب و هوایی که در آَن استفاده می شود تولید نماید.

 

مهمترین کاربرد های شیلنگ های صنعتی لاستیک

 

مهمترین کاربرد های شیلنگ های صنعتی لاستیک

 

مهمترین کاربرد های شیلنگ های صنعتی لاستیک در در کارخانجات ، محیط های صنعتی ، صنایع نفت  و گاز و غیره می باشند. این شیلنگ ها کاربردهای بسیار متفاوتی دارند. شیلنگ های صنعتی لاستیکی حتی در صنایع دریایی و هوایی نیز کارآرایی دارند.براسا کاربرد آن ها می توان با مقاومت بالا یا پایین تری آن ها را تولید و به بازار عرضه نمود. امروز با وجود پیشرفت ساخت این شیلنگ ها هنوز کارخانجاتی هستند که از شیلنگ های معمولی استفاده می نمایند که خطرات بسیار زیادی را به همراه داشته و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار نیستند.

 

قیمت فروش شیلگ صنعتی در بازار

 

قیمت فروش شیلگ صنعتی در بازار

 

قیمت فروش شیلنگ صنعتی لاستیکی در بازار متفاوت است و با توجه به برند آن و کیفیت تغییر می نماید. قیمت را می توان از طریق سایت های اینترنتی استعلام نموده و با توجه به نوع مصرف آن را خریداری نمود. کارخانجات سازنده گاهی به طور مستقیم کالا را عرضه می نمایند و گاهی آن ها را به نمایندگی های مجاز خود داده تا در بازار توزیع نمایند. وجود واسطه ها در زمان فروش می تواند قیمت این کالا را افزایش دهد.بعضی از کارخانجات سازنده خود دارای سایت اینترنتی بوده و شیلنگ را از همان طریق به فروش می رسانند این طریق از ارائه کالا هم به نفع مشتری و هم به نفع فروشنده است زیرا در کمترین زمان با قیمتی مناسب جنس خود را به خریدار عرضه می نماید و خریدار نیز کالایی با برند معتبر و کیفیت مناسب و قیمت ارزان به دست می آورد.

 

مرکز فروش عمده شیلنگ لاستیکی صنعتی

 

مرکز فروش عمده شیلنگ لاستیکی صنعتی

 

مرکز فروش عمده شیلنگ لاستیکی صنعتی در مراکز عمده فروشی و بنکداری ها و فروشگاه های معتبر می باشد.در تهران و شهرستان ها نمایندگی های معتبر عرضه محصولات نیز کالاهای تولیدی را به مشتریان ارائه می دهند. پیدا نمودن یک مرکز فروش معتبر و خرید از طریق آن می تواند سلامت کالا را تضمین نماید. در سایت ها نیز شیلنگ های متفاوت با توجه به کاربرد آن ها با قیمت های متفاوت وجود دارد که می توان آن هارا مورد بررسی قرارداد و بعد از پیدا کردن مورد مناسب آن را خریداری نمود.کارخانجات تولیدی در شهرهای مختلف در سراسر کشور وجود دارند که دارای نمایندگی های فروش در همان شهر و یا شهرستان های اطراف آن می باشند البته خرید از شهر مورد نظر به صرفه تر می باشد.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

توزیع بهترین شیلنگ صنعتی

توزیع بهترین شیلنگ صنعتی

شیلنگ صنعتی، یک محصول حیاتی در صنایع مختلف است که برای انتقال مایعات، گازها و مواد جامد به کار می رود. این شیلنگ ها از مواد مقاوم در برابر فشار، حرارت و محیط های شیمیایی ساخته شده اند و می توانند در شرایط سخت و محیط های خطرناک به خوبی عمل کنند.