صبرا
خانه / شیلنگ نسوز / مراکز پخش شیلنگ نسوز اجاق گاز

مراکز پخش شیلنگ نسوز اجاق گاز

شیلنگ نسوز با استفاده از متریال استاندارد و رنگ طبیعی وسیله کاربردی در زمینه ی صنعتی میباشد .شیلنگ نسوز در طرح و اندازه و سایز های مختلفی وجود دارد . هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارا می باشند.از اسم این محصول می توان فهمید که مقاومت بالای در برابر حرارت دارد .ویژگی طبیعی بودن مواد اولیه آن باعث شده است که مورد توجه متخصصان صنایع غذای  قرار گیرد  . برای ایمنی در اجاق گاز از شیلنگ نسوز استفاده می شود .

مراکز پخش شیلنگ نسوز اجاق گاز

جنس انواع شیلنگ های نسوز

 

جنس انواع شیلنگ های نسوز

 

در بازار ایرانی انواع مختلفی شیلنگ نسوز داریم که در اینجا به دو نوع از آن

می پردازیم

۱)شیلنگ نسوز تفلون

۲)شیلنگ نسوز سیلیکونی

شیلنگ نسوز تفلون از مهمترین شیلنگ های موجود در زمینه ی صنعتی می باشد. جنس این شیلنگ از تفلون است و روکش استیل در آن به کار برده شده است.این رو کش می تواند حرارت بالا را تحمل کند . همچنین استیل به کار برده در شیلنگ تفلون ضد اکسید می باشد .شیلنگ نسوز تفلون را می توان در صنایع مختلفی به کار برد از جمله از این صنایع می توان در ساختمان سازی آزمایشگاه ،برای هنگامی  که می خواهیم  مایع یا هر مواد شیمیایی دیگر را در دمای بالا جابه جا کنیم .

شیلنگ نسوز سیلیکونی نیز در انواع رنگ و سایزهای مختلف تولید می شود.این محصول داری خاصیت کش سانی و انعطاف پذیری قابل توجهی است و مقاومت حرارتی بالای را دارد.و از مواد طبیعی ساخته شده است .این نوع از شیلنگ در برابر آلودگی مقاومت بالای دارد. به همین دلیل در صنایع پزشکی به کار برده می شود .

 

عرضه مستقیم شیلنگ نسوز تفلون

 

عرضه مستقیم شیلنگ نسوز تفلون

 

انواع مختلف شیلنگ نسوز تفلون و سلیکونی در بازارهای ایرانی با کیفیت و قیمت روز بنا بر نیاز مشتری عرضه می گردد .خریدار می تواند با  تحقیق شیلنگ مورد نظر  خود را خریداری کند .

بازار خرید اینترنتی این امکان را فراهم کرده تا مشتری فرصت کافی را داشته باشد تا در میان چندین برند بهترین و ارزان ترین  شیلنگ را انتخاب کرده و در عرض زمان کوتاه دریافت نماید .

همچنین فروشندگان  عمده این محصول می توانند به مشتریان خود این ضمانت را بدهند که در صورت عدم رضایت از محصول شما می توانید آن را مرجوع داده و هزینه پرداختی خود را دریافت کنید .در این صورت مشتری نسبت به محصول خریداری اطمینان بیشتری می کند .

این نوع از محصول مشتری کم و خاصی دارد .پس بازاریابی در این زمینه از اهمیت بالای برخوردار می باشد .با آموزش مشاوران و تکنسینهای فروش می توان در عرضه مستقیم  این محصولات موفق بود.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ گاز نسوز

قیمت انواع شیلنگ گاز نسوز

شیلنگ نسوز یک نوع شیلنگ است که از موادی ساخته شده است که در برابر حرارت بسیار بالا و آتش مقاوم است. این شیلنگ ها از جنس های مختلفی مانند سیلیکون، فیبرسرامیک و کربن ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.